Winkelen bij Fideel

In ieder mens schuilt een verzamelaar. Bij Fideel vindt u wellicht dat ontbrekende Wedgewood serviesstuk, die oude Suske & Wiske of die zilveren kandelaar. We richten onze winkel smaakvol in met doorlopend nieuwe brocante, waaronder ook zeldzame objecten. Op elk moment van de dag kunt u als eerste iets unieks aantreffen, steeds voor een schappelijke prijs.
De winkel van Fideel is niet alleen uniek door haar spullen. In de kleine kelder van dit middeleeuwse Rijksmonument kunt u een zeldzame put bezichtigen.

Spullen schenken

Fideel is blij met wat u de stichting wilt schenken!
In onze sfeervolle winkel richten we ons speciaal op brocante, dat wil zeggen niet-alledaags porselein, glaswerk, boeken, schilderijtjes, antiek, design-objecten, kleine meubels, etcetera. Maar ook op verzamelaarsobjecten en leuke ‘hebbedingetjes’.

We sorteren of completeren uw spullen en bepalen een fidele prijs voor de klanten. We hebben de kennis in huis om ook uw zeldzame spullen op waarde te schatten. Zo kunnen we u verzekeren dat uw bijzondere spullen veel extra’s opleveren voor de goede doelen die Fideel steunt.

Stichting Fideel Online

Bent u niet in de buurt en wilt u toch graag snuffelen tussen onze brocante en boeken, bezoek ons dan ook eens op:

Stichting Fideel

Broederenkerkstraat 9
7201 JS Zutphen
Email: info@stichtingfideel.nl

Goede Doelen & Donaties
  • Fideel schenkt de opbrengsten aan goede doelen in India.